Jak se (ne)nechat okrást

Zloděj s příslušnou dovedností má k dispozici kolíčky na prádlo. Aby kohokoliv okradl, musí tento kolíček nepozorovaně připnout na jeho měšec, brašnu nebo kapsu (zbraň z opasku opravdu neukradne). Pokud se mu to podaří, napočítá na prstech do pěti, a pokud si ani během této chvíle okradený ničeho nevšimne, zloděj mu poklepe na rameno, rukou naznačí technickou pauzu a okradenému sdělí, že se právě stal jeho obětí. Zloději je pak povoleno sáhnout do měšce / brašny / kapsy a vytáhnout z ní buď jeden předmět, anebo tolik mincí, kolik zrovna nahmatá. Pokud bude v měšci/brašně/kapse šátrat moc dlouho (déle jak pět vteřin), musí přestat, nebo bude přistižen.

Po skončení celého procesu ukončí oba hráči technickou pauzu a pokračují ve hře, jako by se nic nestalo. Okradený pochopitelně nemá ponětí, že ho někdo okradl, a už vůbec netuší, kdo to mohl být, pokud mu to herně neřekne někdo, kdo toho byl svědkem.

Pozn.: Krást můžete reálně bez použití schopnosti, pokud jste na to dostatečně šikovní. Hráči ale následně situaci mimoherně oznamte, aby věděl, kde se jeho předmět nachází.